۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۹:۱۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

دولت سیزدهم به دنبال برقراری عدالت بهداشتی در کشور است

دولت سیزدهم به دنبال برقراری عدالت بهداشتی در کشور است

بجنورد- دبیر هیئت امنای دانشگاه‌های وزارت بهداشت از اجرای طرح تعالی خدمات حوزه سلامت توسط دولت سیزدهم خبر داد و گفت: محوریت این طرح برقراری عدالت در خدمات بهداشتی و سلامت است.

ابراهیم گلمکانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وزارت بهداشت ارزیابی کاملی از رضایتمندی مردم از حوزه سلامت و بهداشت و درمان ندارد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه‌های وزارت بهداشت از اجرای طرح تعالی خدمات حوزه سلامت توسط دولت سیزدهم خبر داد و بیان داشت: محوریت این طرح برقراری عدالت در خدمات است؛ این خدمات نیز صرفاً نباید معطوف به درمان باشد بلکه آموزش و سایر حوزه‌ها را هم در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد فناوری سلامت در خراسان شمالی، افزود: علاوه بر جذب سرمایه گذار، وزارت بهداشت نیز از طرح‌ها و ایده‌ها حمایت خواهد داشت.

گلمکانی هم راستایی ساختارها برای ارتقا فناوری در سلامت را ضروری عنوان کرد و گفت: ساختارهای مرتبط باید نزدیک شوند و ساختارهای غیر مرتبط مانند نمایندگان مجلس برای جذب سرمایه گذار کمک کنند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پزشکی در مناطق محروم، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور افزایش خدمات درمانی در مناطق محروم این تصمیم را اخذ کرد.

کد خبر 5633203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha